Комітети  •  Асоціація

У понеділок Франко-українська торгово-промислова палата організувала своє перше засідання Медіа комітету

Під час зустрічі, на якій зібралися директори з комунікацій, маркетингу та медіа компанії-члени палати, ми обговорили питання регулювання медіа в Україні, зокрема, імплементацію європейських директив та нещодавніх законів про медіа та рекламу 📰. Наші спікери поділилися своїм досвідом та викликами, з якими вони стикаються щодня, такими як адаптація до змін поведінки аудиторії, робота з обмеженнями, пов'язаними з воєнним станом в Україні, та боротьба з російською дезінформацією за допомогою моніторингу, аналізу та співпраці 🤝 між ЗМІ, суспільством та місцевою владою.

Під час другого круглого столу ми обговорили основні тенденції в соціальних мережах (міжнародних та українських), включаючи розвиток штучного інтелекту та важливість соціальної відповідальності, яка чинить вплив на поведінку споживачів 🌐.

Наостанок ми обговорили український медійний простір, зокрема вплив війни на звички споживання медіа; зовнішню рекламу в Україні та інноваційні підходи до діджитал-реклами тощо 📊.

Пропонуємо вам переглянути трансляцію 📺 дискусії, щоб дізнатися більше 🔗https://youtube.com/live/tAWlAA3NEKM?feature=share

Дякуємо нашим спікерам 👏🎤:

• Євгенія Кравчук (депутатка),
• Валерій Варениця (комерційний директорк групи "1+1"),
• Севгіль Мусаєва (Українська правда)
• Тетяна Попова (Арена Медіа, керуюча партнерка),
• Марія Сагайдак (Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки)
• Соня Забуга (головна редакторка #Elle)
• Олена Бесхлєбна (#BigBoard)

А також Тетяні Поповій, керуючій директорці Мекс Арени та голові медіа-комітету CCIFU.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin