Члени
Auchan Україна оголосила про грантову програму для виробників під час третього національного форуму фермерів LOCAL UKRAINE 3.0
У Києві відбувся третій національний форум фермерів LOCAL UKRAINE 3.0 — ініціатива, яка стала вже традиційною платформою для ефективного діалогу між локальними виробниками, ритейлом та державою. Форум продовжив місію, започатковану Auchan у 2023 році, та запропонував нові інструменти для навчання і фінансової підтримки виробників.
«LOCAL UKRAINE — це про системний розвиток, навчання та масштабування українських виробників. З метою розвивати українську економіку, ми прагнемо створювати не лише умови для співпраці, а й реальні стимули для зростання крафтярів. Саме тому в межах LOCAL UKRAINE 3.0 ми запускаємо грантову програму для фермерів: 100 000 гривень для фіналіста та 50 000 гривень для півфіналіста - це підтримка для тих, хто робить вклад у продовольчу незалежність України», — зазначила CEO Auchan Україна Марта Труш. Окрім того, вона подякувала запрошеним профільними міністерствам України та Посольству Франції за надійні франко-українські відносини та вклад у відбудову країни.
«Сталість - це дуже важливий пріоритет для ЄС, а оскільки Україна на шляху до приєднання, цінно та актуально, що на форумі піднімається тема сталості бізнесу. Французький бізнес в обличчі компанії Auchan робить цей крок на зустріч малому бізнесу та обʼєднує зусилля з владою та виробиками для довготривалості бізнесу в усіх його вимірах.» — зазначив Радник з питань сільського господарства Посольства Франції в Україні Жан Лянот.
Під час форуму відбулася панельна дискусія за участі влади та бізнесу, яку модерувала CEO Асоціації ритейлерів України Оксана Приходько. Тарас Висоцький, заступник Міністра економіки України окреслив мету форуму наступним чином: «Основна ідея Local Ukraine — започаткувати нові партнерства та співпрацю між торговельними мережами й українськими малими виробниками, щоб розширити присутність крафтової продукції на полицях і створити сталі ланцюги постачання. Надзвичайно важливо максимально інтегрувати малих виробників харчової продукції в систему реалізації торговельних мереж. Цей форум створює простір для синхронізації, знайомства та відкритого діалогу, де виробники можуть дізнатися про передумови й умови постачання крафтової продукції до торговельних мереж».
Особливу увагу приділили підприємцям-ветеранам. Як підкреслила заступниця Міністра у справах ветеранів Юлія Кіріллова, важливо, що Auchan підтримує цей напрямок і водночас працює з малими виробниками:
«Ветерани та ветеранки, які повертаються зі служби у свої громади, намагаються створити власну справу — маленький локальний бізнес. Дуже часто вони не повертаються до попередніх місць роботи, а обирають шлях підприємництва. Саме тому підтримка з боку ритейлу в реалізації їхньої продукції сьогодні є критично важливою — і для самих ветеранів, і для економіки загалом, і для розвитку та підтримки національного продукту. Auchan — наші партнери, які вже багато років підтримують проєкт “Створено захисниками”. Власне, вони долучилися до цієї ініціативи ще з першого року, і сьогодні на полицях Auchan представлено велику кількість продукції, яку виробляють ветерани та ветеранки-підприємці».
Алла Ковалевська, комерційна директорка Auchan Україна зазначила: “Вже не перший рік ми піклуємось про сталий розвиток виробників, виводячи їх на європейський рівень стандартів – відповідального виробника (проект Фільєрство). Таке довгострокове зобов’язання з двох сторін щодо тривалого та збалансованого партнерства дозволяє запропонувати покупцям корисні, смачні, здорові продукти із зразковою простежуваністю. Ми плануємо масштабувати навчання для малих виробників та майбутніх фільєрів і анонсуємо вже зовсім скоро платформу для навчання малих виробників, де у вільному доступі будуть усі матеріали, що були спільно розроблені з профільними міністерствами та профільними асоціаціями”.
Під час події Auchan також оголосив про фінансову підтримку ТМ “Вогняр” та ТМ “Famberry”, які втратили склади та продукцію внаслідок ворожих атак.
Окрім того, Auchan презентував AI-помічника — чат-бот на базі штучного інтелекту, який допомагає виробникам швидко знайти відповіді на всі запитання щодо співпраці. Достатньо написати: «Хочу на полиці Auchan» — і система підкаже, з чого почати.
На завершення форуму — дегустація крафтової продукції, нетворкінг, перші перемовини між виробниками та ритейлом, а також презентація французьких вин та сирів власного імпорту Auchan.
LOCAL UKRAINE 3.0 став платформою, що поєднала практичні знання, реальні кейси та можливості для розвитку локальних виробників, створивши підґрунтя для сталого зростання українського продовольчого сектору навіть в умовах складної економічної ситуації.
Якщо вам не вдалось відвідати подію, доступний запис трансляції за посиланням

